Міжнародна співпраця

     З 1989 року – дружні зв’язки нашого закладу з містом- побратимом Пітерборо (Великобританія), а також з 2005 року- зі школою Дікенс Екедемі та Депутатським Корпусом мерії . У 2011 році наш заклад приймав делегацію у складі 39 чоловік, та у 2014 році група дітей нашого закладу відвідали Дікенс Екедемі.

 

Участь учнів школи в міжнародному проекті  «Schools Online – Digital Collaborative

Learning », ініційованому Міністерствами освіти та закордонних справ Ізраїлю.

(2017-2018н.р. координатор Букатко Г. С.)

(2018 – 2019 н.р. координатор Дуніна Н.О.)

Відгуки учнів

Катерина Байло, 10 – А:

Найчастіше у школярів зі словом «навчання» є тільки одна асоціація — «нудьга». А й справді,кому буде цікаво сидіти 8 годин в школі і зубрити матеріал? Проте,дуже мало хто знає,що насправді навчання — це найцікавіша річ,яка тільки може бути! Я теж про це дізналась совсім недавно.

Одного нудного осіннього дня наша вчителька англійської мови з ентузіазмом почала розповідати нам про якусь програму,де ми спіклуватимемось по відеочату із такими самими учнями з Ізраїлю. І,якщо чесно,сприйняли ми це досить скептично. Що за програма? Що за діти? Що за відеочат? Ніхто не знав.

Приблизно через місяць на якомусь уроці нас забрали і повели в комп‘ютерний клас. Ми розгубились,але коли побачили на екрані такі ж розгублені лиця наших однолітків,стало спокійніше. Спочатку була ніяковість,але потихенько розмова ставала все жвавішою. Ми геть забули,що спілкуємося не рідною мовою — так вільно ми розмовляли англійською. Через 45 хвилин із комп‘ютерного класу ми вийшли задоволеними і радісними. Кожен знайшов собі друга по інтересам,а також у кожного з‘явилось плюс 10-15 підписників у соціальних мережах.

Ще через місяць вчителька дала нам досить незвичайне завдання: зняти відео-повідомлення на любу тематику,яка пов’язана з Україною,її культурою та визначними місцями,і викласти його на наш сайт,де були всі учасники. Це звучить нудно,але насправді це дуже цікаво. А скільки цікавих фактів про нашу Батьківщину ми взнали! В ізраїльтян було таке саме завдання — ми також дізнались про їхню країну.

Недавно у нас знову був відеочат, і я можу сміливо сказати: з кожним разом мені подобається все більше і більше! Взнавати нову інформацію і саморозвиватись,паралельно спілкуючись на улюблені теми з такими ж підлітками як і ти — це найкраща форма навчання!

Дар’я  Кривонос, 9-А:

Інколи провидіння у поєднанні із передчуттям робить фантастичні речі.

На початок хочу сказати, що яким би захоплюючим не було навчання, час від часу, особливо наприкінці осені, коли усі прагнення зводяться лише до сну та очікування свят, втома та нудьга відчуваються, як ніколи. У такі моменти ти підсвідомо молиш провидіння якось розрядити ситуацію.

На щастя, одного такого звиклого сірого ранку, коли я із своїми однокласниками сиділа у класі, очікуючи початку улюбленого уроку – англійської, речі почали набувати цікавого повороту. До кабінету зайшла наша учителька і мовила: «Маю для вас цікаву новину.» Наші очі загорілись найяскравішими вогниками. Саме тоді ми дізнались про віднедавна запроваджену програму “Israeli-Ukrainian programme”. До участі погодились майже усі, із нетерпінням очікуючи початку спілкування із однолітками з Ізраїлю.

Першим етапом стало публікування інформації про себе на блозі.  Хвилювання охоплювало кожного. Проте, опісля викладених постів, коментарі від наших іноземних «мейтів»  полились, неначе злива. Одразу знайшлись люди зі схожими смаками у різних сферах зацікавлень. Ми стали очікувати відео-конференції, про яку нас завчасно повідомили. Планувалась конкретна тематика, яку ми мали обговорювати під час відео-дзвінка, проте ми так захопились один одним, що не помітили, як відійшли від теми розмови і вже жваво щебетали про музику і погоду, соцмережі і навіть космос!

Спочатку відчувався деякий бар’єр щодо взаємного розуміння. Невеликий, притаманний різним країнам акцент та специфічна вимова відігравали свою роль, але згодом, звикнувши, навіть це перестало заважати. Усі обмінялись ніками у соціальних мережах і заходилися спілкуватись у вільний після навчання час.

Можу відверто сказати, що це підштовхнуло кожного, у тому числі й мене, ще більш завзято вивчати англійську. Наші комунікативні навички значно покращилися, жага до спілкування “face-to-face” збільшилася.

Особисто мені цей проект дав дуже багато. Я обожнюю англійську з дитинства і часто беру участь в олімпіадах. Цьогоріч  мої результати здивували мене, напевно, найбільше. Щоденна практика спілкування із дітьми з проекту посприяла значним змінам у швидкості та насиченості мого мовлення, що призвело до одних з найвищих результатів на обласній олімпіаді.

У програмі мені подобається все: формат, учасники, позитив, що панує під час спілкування… Здавалось би, звичайні діти, звичайна англійська, звиклий проект… Проте пізнання нової колоритної культури, нових людей та нової атмосфери заряджає запальними емоціями настільки, що мотивація до будь-яких змін та дій не покидає ні на мить!

Дуже вдячна за “Israeli-Ukrainian programme”, надіюсь на таке ж справді насичене продовження!

Міжнародна співпраця закладу в пресі

https://vn.20minut.ua/Osvita/angliyski-shkolyari—u-vinnitskih-simyah-10193180.html