Річний звіт про роботу закладу

Річний звіт про роботу  закладу у 2018-2019 н.р.

Робота нашого колективу  спрямована   на створення сучасного фізично комфортного та психологічно безпечного освітнього середовища, яке є стартовим майданчиком для подальшого успішного навчання і життя наших учнів.

  • Освітній процес у гімназії організовано в одну  зміну в 49  комфортних сучасних аудиторіях, чотирьох комп’ютерних класах, лінгафонному кабінеті,  двох спортивних залах, двох майстернях, бібліотеці та читальному залі, в актовій залі, на спортивному ігровому майданчику, спортивному майданчику зі штучним покриттям та майданчику зі спортивними тренажерами. У закладі створена  локальна  мережа Інтернету, працює система відеоспостереження,  тривожна  кнопка, підключені  до міської системи.

 

НАВЧАЛЬНА  РОБОТА

  • Всього по мережі 1176 (1148)  учня  у 33 класах
  • Наповнюваність учнів по закладу – 35,9(34,8) учнів  у класі;

5-ті класи – 5 класів ( 182 учні) – (36,4 учня у класі)

6-ті класи – 189 учні (37,8 учнів у класі)

7-мі класи – 190 учнів (38 учнів у класі)

8-мі класи – 175  учнів (35 учнів у класі)

9- ті класи – 172  учні  (34,6 учнів у класі)

10-ті класи –  ( з 171 випускника 9-х класів, через конкурс, оскільки бажаючих більше ніж вільних місць (середній бал свідоцтва, результати ДПА з анг. мови та укр.. мови) – 133 +4=137 учнів (34,25 учнів у класі)

11-ті класи – 138 учнів (34,5 учнів у класі)

  • ДПА – 2019
  • 11-ті класи (за результатами ЗНО)
Українська мова
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

120 0 12 46 62 90

 

Англійська мова
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

 

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

82 0 4 27 51 95,1

 

Історія України
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

66 0 4 24 38 93,9

 

Математика
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

56 0 15 21 20 73,2

 

Біологія
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

17 0 0 9 8 100

 

 

Хімія
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

4 0 1 2 1 75

 

Географія
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

3 0 0 3 0 100

 

Фізика
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

1 0 0 0 1 100

 

Німецька мова
Кількість учнів,які взяли участь у тестування Учасників, які отримали результати відповідного рівня  

Якість знань

%

Початковий

(1-3 бали)

Середній

(4-6 б.)

Достатній

(7-9 б.)

Високий

(10-12 б.)

1 0 0 0 1 100

 

  • ДПА – 9-ті класи

 

 

  • У 2018-2019 н.р. Департаментом освіти ВМР проведено у гімназії моніторинг з предметів;
  • Укр..мова, математика

      Результати моніторингу показують позитивну тенденцію навченості учнів у класах де проходив моніторинг по даним предметам.

(у цьому н.р., у листопаді  – 8,10-ті класи – історія України)

        9,11-ті класи – математика)

  • Випускників 2018-2019 н.р. – 121, ( перед ЗНО претендували на медалі 33 учні – 29- ЗМ  та 4 – СМ.)
  • 19 золотих медалей; , ( перед ЗНО претендували на золоті медалі – 29 учнів);
  • 9 срібних медалей ; ( перед ЗНО претендували на срібні медалі – 4 учня);
  • Зміна медалей з ЗМ—СМ по предметах
  • Укр..мова – 2
  • Математика – 4
  • З 171 випускника 9-х класів 26 учнів –  отримали  свідоцтва з відзнакою;
  • Сесія ЗНО-2019
  • За рейтингом інформаційного освітнього ресурсу «Освіта.ua» за результатами ЗНО-2019 за рейтинговим балом, який розраховано на підставі середнього значення балів ЗНО з усіх предметів та з урахуванням загальної кількості складених тестів усіма випускниками закладу – ми посіли 71 місце серед ТОП-200 кращих закладів України.

(у 2017 році нас у ТОП-200 – немає,

У 2018 році ми  – 114)

  • МИ у рейтингу ТОП-200 – по предметно:
Предмет ЗНО-2017 ЗНО-2018 ЗНО-2019
Укр..мова 132 96
Математика
Іст.України 147 65
Англ. мова 146 46 11
Біологія      

 

  • Олімпіадний рух

Всього більше 380 учнів брали участь у предметних олімпіадах та конкурсах всіх рівнів, з них більше 120 вибороли  призові місця на міському, обласному та Всеукраїнському рівнях.  Маємо 18 учнів, які вибороли місця у 2-х та більше олімпіадах. На загальний рейтинг працюють фактично всі предметні кафедри. Зокрема:

  • Іноземна кафедра – 46
  • Філологічна кафедра – 12
  • Кафедра суспільних наук – 13
  • Природничо- математичні кафедри – 22
  • Трудове навчання та фізична культура – 6

 

16 учнів за  навчальний рік стали стипендіатами міського голови.

Показники 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019
FLEX 6 1 2 2 2
Олімпіади Місто – 75

Обл. – 37

Всеукр. -2

Місто – 63

Обл. – 31

Всеукр. -1

Місто – 54

Обл. – 31

        Всеукр. – 0

Місто – 59

Обл. – 35

        Всеукр. – 1

Місто – 61

Обл. – 26

Всеукр. – 1+4

Предм. Конкурси 17 19 20 29 28

 

МАН ІІ етап -12

ІІІ етап -3

ІІ етап -12

ІІІ етап -2

ІІ етап – 7

ІІІ етап – 2

ІІ етап – 4

ІІІ етап – 0

ІІ етап – 9

ІІІ етап – 2

ЗАГ.місце у місті 4 5 6 5-6 5
  • ІНОЗЕМНІ МОВИ 

У 2018-2019 н.р. учні навчального закладу взяли участь у Всеукраїнських  предметних   олімпіадах. Здобуто 92 призових місць в ІІ,ІІІ,ІV етапах предметних олімпіад, в конкурсах, змаганнях та фестивалях. Щороку заклад має досить високий відсоток переможців та призерів олімпіад, Всеукраїнських конкурсів.

  • FLEX– програма культурного обміну, яка здійснюється за підтримки Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США й адмініструється в Україні організацією “Американські Ради з Міжнародної освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України. У  цьому навчальному році  2 учнів закладу пройшли відбір за програмою «Flex»: Додон Владислав та Гандера Аліса

28-29 вересня на базі закладу відбулись І та ІІ тури програми. В ІІ турі взали участь 27 чоловік-це найбільша цифра по місту.

  • З 1989 року – дружні зв’язки нашого закладу з містом- побратимом Пітерборо (Великобританія), а також з 2005 року- зі школою ДікенсЕкедемі та Депутатським Корпусом мерії . У 2011 році наш заклад приймав делегацію у складі 39 чоловік, та у 2014 році група дітей нашого закладу відвідали ДікенсЕкедемі.
  • 2016 рік – школа-партнер у республіці Польща м. Хожув Катовіце.

 13 травня 2017 року – зустріч групи учнів нашого закладу з школою-партнером, ознайомлення з традиціями і звичаями, проведення спільних уроків з англійської мови, спортивних змагань, екскурсії по визначних місцях.Листопад 2018 та травень 2019 роківбулоздійсненодвінавчально- екскурсійніпоїздки у Польщу для налагодженняпартнерськихстосунків.

2019р – продовження співпраці.

  • Близько 700 учнів закладу взяли участь у всеукраїнських конкурсах з англійської, німецької та французької мов «Орлятко», «Галлус», «Грінвіч» та отримали сертифікати і призи.
  • Уже два роки наш заклад бере участь у проекті” SchoolsOnline – DigitalCollaborativeLearning” з Ізраєлем, якийстартував у жовтні 2017 року учнями 10-их класів на чолі з Букатко Г. С. Проект відбувався під керівництвом проректора КВНЗ ВАНО  з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва Герасімової О.В. та за   підтримки міністерства освіти Ізраїлю та організації  MASHAV та отримали сертифікати.У 2018-2019 н.році паралель 9-их класів на чолі з Дуніною Н. О. брали участь у цьому проекті.
  • 2019 року заклад став школою партнером видавництва «Пірсон», що дає можливість мати методичну підтримку навчального закладу, надає учителям теоретично-практичний супровід для використання підручників, впровадження цифрових технологій у процес навчання англійської, підвищення професійної кваліфікації учителів, організовувати заходи для учнів та учителів.
  • Щороку учні нашого закладу навчаються у мовних центрах Великобританії, США, Канади, Польщі (86 дітей) та знайомляться з пам’ятками культури.

За останні 5 років близько 700 дітей відвідали Європу.

  • Враховуючи необхідність сучасної молоді володіння декількома іноземними мовами у2018 році почав роботу факультатив з польської мови для учнів 5-7 класів. Бажаючих вивчати польську виявилось близько 200 учнів. У 2019-2020 році їх кількість збільшилась до 250 чоловік.
  • У 2019-2020 році заклад бере участь у проекті від Гете інституту «Іспити у школі», який дає можливість отримати мовний сертифікат міжнародного зразка, який відповідає рівням загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (рівень А1 – 14 учнів, рівень А2-15 учнів). Також учителі нім.мови нашого закладу регулярно проходять підвищення кваліфікації на семінарах та конгресах Гете інституту, а також два учителя (Федоренко О. П., скакун М. В.) отримали стипендію на проходження методичного курсу «Вчити навчати німецькій».
  • За підтримки консульства Польщі учні закладу були забезпечені підручниками та у 2019-2020 н.р. з метою створення сприятливої атмосфери та мотивації учнів щодо вивчення мови у закладі планується створення кабінету польської мови.
  • З метою розвитку професійної майстерності, компетентнісного навчання і володіння новими освітніми технологіями протягом 2018-2019 н.р. учителі кафедри планують створити персональні кабінети та наповнити їх необхідною інформацією.
  • Щороку зростає кількість учнів, які паралельно навчаються на мовних курсах та отримують міжнародні мовні сертифікати, які можуть зараховуватись як оцінка з ДПА і дає право на навчання у ВУЗах за кордоном.

У цьому навчальному році таких учнів – 19!

                                 

                                                         

  • З 121 випускника, всі вступили до ВУЗів
  • Бюджет – 66-(54,5%) (53 (39,6%) – у попередній рік)
  • Контракт – 56-(45,5%) (81 (60,4%) – у попередній рік)
  • Розподіл вступників по профілю навчання:
  • Економічний – 38
  • Лінгвістичний – 23
  • Медичний – 22
  • Технічний напрям – 21
  • Юридичний – 16
  • Військовий – 1

Даний розподіл ще раз доводить, що абсолютно всі предмети є необхідними  для подальшого успішного продовження навчання.

  • Щороку велика кількість випускників вибирають навчання за кордоном, так у цьому році за кордон поступили на навчання 16 учнів:
  • Польща – 6
  • Канада – 3
  • Голандія – 2
  • Литва – 2
  • Німеччина – 1
  • Чехія – 1
  • США – 1

( У  попередній рік – 21)

  • Підготовка до нового навчального року(ремонт)

Всього на підготовку до навчального року (ремонт та закупівлі) витрачено біля 1 200 000  грн. За результатами об՚їзду ми є одними з найкращих.

  • За кошти цільового внеску на відео спостереження ми додатково встановили 8 камер
  • Частково вдалось відремонтувати бібліотеку (електропроводка, освітлення, підвісна стеля, стіни)
  • Розпочалась термомодернізація школи з даху…

     

 

  • Травматизм
  • Працівників – травматизм на виробництві відсутній.
  • Учні – 2 випадки (складено акти – заняття фіз. культурою) крім того були ще декілька випадків без складання актів(теж фізкультура).
  • Уже в цьому навчальному році маємо травматизм із-за некерованої поведінки учнів;
  • У звязку з початком ремонтних робіт по

тепломодернізації даху питання безпеки всіх учасників освітнього процесу виходить на І місце з усіх інших питань.

МЕТОДИЧНА  РОБОТА

 Традиційно Гімназія№1-лідер науково-методичної роботи!

На міжнародних виставках «Інноватика» та «Сучасні заклади освіти»

педагоги закладу завоювали 10 медалей (6 золотих і 4 срібні)

  • Міський конкурс молодих учителів «Надія 2019»- Даценко В.В.-

педагог – організатор І місце

  • «Учитель року-2019»-Кузьменко О.М. – Імісце місто і область «французькамова»,участь у Всеукраїнському конкурсі у м. Тернопіль.
  • «Творча скарбничка-2019» Остренюк Т.В. – ІІІ місце міський етап, номінація «ХІМІЯ».
  • За підсумками проведення міського конкурсу«Кращий навчально методичний посібник 2019»у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»загальноміського проекту «Ім’я в освіті міста» Номінація «Педагогічний менеджмент»ІІ місце
  • Свіржевський Микола Петрович, директор,  Воронецька Валентина Володимирівна,  заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради».

Навчально-методичний посібник «Діяльність керівника навчального закладу в сучасному освітньому просторі».

  • Воронецька В.В. стала переможцем зразу двох міжнародних конкурсів від Trans.History: вчительського конкурсу на кращий план уроку, присвячений подіям Голокосту та молодіжного конкурсу на кращий відеопроект з історії єврейського життя.
  • Заклад отримує визнання і на державному рівні. Національна академія педагогічних наук України презентує книгу «Наукові школи, авторські системи і концепції»,сторінки якої присвячені нашій гімназії як одному із кращих закладів України.

Інклюзія.

         З 2017 на базі закладу відкрито 1 інклюзивний клас.За кошти освітньої субвенції на інклюзію було придбано принтер та клавіатуру на суму 6 тисяч 450 грн. і 15 тисяч дезі-прилад.

         У цьому н.р. маємо створити   ресурсну кімнату для інклюзії.  Роботи вже розпочаті, однак за відсутності вільних приміщень перепрофільовуємо майстерню, списали і демонтували старі швейні машини.